Πολιτική επιστροφών

Posted by thansigma 14/12/2016 0 Comment(s)

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων εντός προθεσμίας 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. 

Στη περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Δεν επιστρέφονται τυχόν τραπεζικά έξοδα και προμήθειες ενδιάμεσων / τρίτων που παρακρατήθηκαν ώστε να γίνει η πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος στο παρεχόμενο είδος κλπ). 
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ενημερώστε μας μέσω e-mail στο info@iliosak.gr ή να καλέσετε στο τηλέφωνο 27240 22012. 

H διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
22 χλμ. παλαιάς Ε.Ο. Καλαμάτας-Αθηνών, Τσουκαλαίικα ,ΤΚ 24002, Μελιγαλάς Μεσσηνίας

Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν, ανοίξετε την συσκευασία και διαπιστώσετε ελάττωμα ή έλλειψη εξαρτημάτων μπορείτε να μας ενημερώσετε με email στο info@iliosak.gr ή τηλεφωνικά στο 27240 22012 για να την άμεση επίλυση του προβλήματος. 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων καθώς και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Για περισσότερα σχετικά με τους όρους χρήσης μπορείτε να δείτε την σχετική σελίδα "Όροι Χρήσης".

Loading...