Βοήθεια αγορών

Posted by thansigma 21/06/2018 0 Comment(s)
Πως μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στο  ILIOSAK.gr;
Στην αρχική σελίδα πάνω αριστερά, κάνετε κλικ στην «σύνδεση» και εφόσον είστε νέος πελάτης επιλέγετε την ένδειξη «συνέχεια» και συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητούνται. Στην συνέχεια θα σας αποσταλεί ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την επιβεβαίωση της εγγραφής σας.  Η διαδικασία εγγραφής έχει ήδη ολοκληρωθεί. 
 
Πως μπορώ να παραγγείλω ;
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, βρείτε το προϊόν που χρειάζεστε, επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε να αγοράσετε και πατήστε το κουμπί «Καλάθι». Ακολουθήστε τα βήματα για την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
 
Τι είναι το καλάθι αγορών;
Το καλάθι αγορών είναι ένας εικονικός χώρος που συλλέγετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει να αγοράσετε. Μόλις αποφασίσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατήστε «αγορά». Το καλάθι αγορών σας παραμένει ενεργό με τη λίστα των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε, έτσι ώστε να μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας όποτε εσείς θέλετε. 
 
Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για να κάνω μια online αγορά;
1. Διαλέγετε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε.
2. Διαλέγετε την ποσότητα που σας ενδιαφέρει [πχ 1].
3. Πατάτε «καλάθι».
4. Πάνω δεξιά θα εμφανιστεί το "καλάθι" σας όπου θα αναγράφεται η αξία και η ποσότητα των προϊόντων που έχετε επιλέξει.
5. Πατώντας "εμφάνιση καλαθιού" θα τα δείτε αναλυτικά.
6. Με την επιλογή "συνέχεια περιήγησης" μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας.
7. Με την επιλογή "αγορά" (κάτω δεξιά) μεταφερόμαστε στην τελική καρτέλα αγοράς.
8. Πάνω αριστερά επιλέγουμε τον τρόπο σύνδεσης.
9. Αν είστε ήδη πελάτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος επιλέγετε το "Σύνδεση πελατών" και βάζετε το username και το password που έχετε ήδη.
10. Αν είστε νέος πελάτς μπορείτε να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό συμπληρώνοντας τη σχετική καρτέλα με τα στοιχεία που σας ζητούνται ή να συνδεθείτε ως επισκέπτης ή να συνδεθείτε μέσω του λογαριασμού σας στο Facebook .
11. Στην ενότητα "Στοιχεία αγοραστή" και "Διεύθυνση χρέωσης" συμπληρώνετε τα στοιχεία σας προκειμένου να σας αποσταλεί η παραγγελία σας. 
12. Σην ενότητα "Τρόπος πληρωμής" επιλέγετε έναν από τους 4 διαθέσιμους τρόπους.
13. Στην ενότητα "Κουπόνι" εισάγετε τον αριθμό του κουπονιού έκπτωσης που έχετε. Αν δεν έχετε, το σχετικό πεδίο παραμένει κενό.
14. Στην ενότητα " Καλάθι" βλέπετε μια σύνοψη της παραγγελίας σας.
15. Στην ενότητα "Σχόλια" μπορείτε να συμπληρώσετε λεπτομέρειες ή ιδιαιτερότητες όσον αφορά την παραγγελία σας και την αποστολή αυτής.
16. Ελέγχετε τα στοιχεία που έχετε δώσει μέχρι αυτό στο σημείο και πατάτε «επιβεβαίωση παραγγελίας».
17. Μόλις ολοκληρώσατε την παραγγελίας σας και αυτόματα θα σας σταλεί στο e-mail σας ένα αντίγραφο της παραγγελίας σας.
18. Σας ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση!
 
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα: «Τρόπου πληρωμής» στο κάτω μέρος του ILIOSAK.gr 
 
Πότε έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία της παραγγελίας σας και πατήστε το κουμπί «παραγγελία» το σύστημα θα σας ενημερώσει αμέσως ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς. Η παραγγελία σας δεν θεωρείται οριστικοποιημένη και κατά συνέπεια δεν δεσμεύονται τα προϊόντα που περιέχονται σε αυτή, εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας.
 
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;
Μόλις γράψετε λάθος τα στοιχεία σας κατά τη διαδικασία της "Σύνδεσης" επιλέξτε "απώλεια κωδικού". Δώστε το e-mail σας που είχατε δώσει κατά την διαδικασία της εγγραφής σας και θα σας αποστείλουμε τους κωδικούς πρόσβασης. 
Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα; 
Έχουμε 3 τρόπους αποστολής των προϊόντων μας. Μπορείτε είτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήματά μας, είτε να τα αποστείλουμε με μεταφορική εταιρία είτε με courier. Για περιςσότερες πληροφορίες ελέγξτε τους τρόπους αποστολής .
Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
 
Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; 
Στείλτε μας e-mail με θέμα ακύρωση και τον αριθμό παραγγελίας σας και επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της ILIOSAK.gr Παρακαλούμε ελέγξτε την ενότητα "Πολιτική επιστροφών" για περισσότερες πληροφορίες και τους όρους επιστροφών.
 
Πως μπορώ να δω εάν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί; 
Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, θα παραλάβετε αυτόματα ένα e-mail με τα στοιχεία της μεταφορικής ή της εταιρίας courier (ανάλογα με την επιλογή σας) που έχει αποσταλεί η παραγγελία σας.
Loading...