Ακύρωση Παραγγελίας

Posted by greatway 14/12/2016 0 Comment(s)

Πολιτική ακύρωσης παραγγελιών -– Δικαιώματα Καταναλωτών

Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα προϊόντα είναι σε κατάσταση συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες αποστολής και έκδοσης παραστατικών. Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω email, fax ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Επιστροφή χρημάτων

Από την στιγμή που θα ζητηθεί η ακύρωση της παραγγελίας ή θα επιστραφεί στον πελάτη ολόκληρο το ποσόν που έλαβε η επιχείρηση από την συναλλαγή (δεν επιστρέφονται τυχόν τραπεζικά έξοδα και προμήθειες ενδιάμεσων / τρίτων που παρακρατήθηκαν ώστε να γίνει η πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση) αν και εφόσον δεν έχει ξεκινήσει ηδιαδικασία αποστολής και έκδοσης φορολογικών παραστατικών.

Όλοι οι παραπάνω όροι ακύρωσης των παραγγελιών και υπηρεσιών ισχύουν για οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής και διάρκειας της υπηρεσίας εκτός όσων συνδρομών και υπηρεσιών πληρώνονται σε μηνιαία βάση.

Για περισσότερα σχετικά με τους όρους χρήσης μπορείτε να δείτε την σχετική σελίδα "Όροι Χρήσης".

Loading...